torsdag

tänkte sammanfatta veckan lite.
i tisdag var jag och simma.
sen hade jag filmkväll hemma med
pappa och brorsan. riktig grabbkväll haha!
ja sen igår då. då åkte ja till skolan.
men då hade vi ju självklart ingen naturkunskap... typiskt
så istället åkte jag till madde, och vi väntade på att klockan
skulle bli 2 så att vi kunde dra och simma.
väl där blev det 50 längder.
sen drog vi och käka.
sen blev de birsta, madde fick med sig ett par skor hem
och ja hittade en ögonskuggs palett med jätte många
färger jag ska köpa när ja får studiebidraget.
plus ett par solglasögon som ja ska ha i thailand!
åker ju snart. typ 18 dagar eller nått? askööönt länktar!
ja sen drog vi ut och surra med lite folk.
sen skjutsa ja hem madde, då drog ja ut igen och surra med en massa
sen hoppa jag in i emils bil, så där var även claes och sofia!
sen blev vi skitmånga bilar som va ute och sladda typ till halv 12 haha! galet.
var typ vi i emils bil. micke och klicken claes och hellman i claes bil på slutet,
anton och westling och några. och nån mer bil vare!
så de va asskoj! sen blev de hem och sova.

idag: har ja ringt massa butiker osv och letat praktik.
men tro på fan att inte ett ända  ställe vill ta emot någon
praktikant. sur blir ja också på de! men men skulle ringa tillbaka på
ett ställe på lördag så får vi se då!
sen efter de gjorde jag brunch, åt ingen frukost.
de fick bli typ penne ´pasta och carbonarna! gott!
sen drog jag och simma som vanligt haha,
efter de åkte jag hem och fixade mig sen plockade jag upp maria,.
vi skulle käka ute idag! myyys. men tyvärr var det fullt på biteline
eftersom de va timrå modo match, så det fick bli max istället,
minns inte ens sist när jag åt det sjukt länge sen så de satt fint.
blev inte käk förns vid 7 typ.
sen åkte vi mot maria, medans hon skrev klart en tenta på
hennes dator kollade jag på halv 8 hos mig.
sen blev det hockey för våran del!
sjuuuukt grym seger där timrå! dom vann med 5-1

sen blev det hemgång för mig. såg massa folk i wi men orkade
inte stå där och frysa inte!
ja så nu äre mys hemma. kl 12 ska jag och pappa se på
robinsson. som vi missade förut idag!
nuså sov gott mina vänner. eller kanske ovänner.haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback