måndag uppdate

hej igen! nu kom jag nyss hem och klockan är 22:38
blev mys hemma hos maria surra kolla på kungarna av tylösand och skratta lite.
sen skulle hon till sandra då åkte jag vidare utåt.
mötte upp anton iver och öhman.
vi slängde oss in i antons bil allihopa och tog ett  varv runt alnö.
MEN det höll på att gå åt skogen för det kom ett rådjur det var nära ögat men vi klarade oss.
dock höll ja på att slå sönder mina knän tror jag haha.
vi lyssnade iaf på musik och grejjer, mys!

har även smsat runt till lite trevligt folk angående fredag. har lite smått planer
får se om det blir något av men det hoppas jag :) verkar som att en del är på iaf.
andra ska kolla med ekonomin.
skönt att jag börjar halv 12 imorgon. men kanske kliver upp lite tidigare för att kika lite
efter praktik plats har några planer att kolla på M** s**** hihi! kan bli riktigt najs!
de tyckte min pentor också var perfekt! men nu ska jag vell mysa lite i soffan med min
älskade familj och så innan jag ska sova. kanske man ska ta en morgonprommenad imorgon?
återstår att se. hare gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback