måndag!

hallo. nu ska jag ge mig på att börja blogga igen tänkte jag! vi får se hur det går men det ska nog gå bra.
känner att det är fan skönt att blogga och skriva av sig.
hur som hellst, tog bilen till skolan idag mötte upp linnea utanför sen hade vi idiologi med anders. hm ja ganska jobbigt. sen hade vi våran öde ö uppgift går vell helt okej.
det är ett plan som störtat och sjunker vid en öde ö. det är 1500 personer som ska klara dig på ön med mat osv. det är det vi ska få fram lösningar på. rätt spännande och kul.

sen åkte jag hem käka lite lunch sen bar det upp till verkstan där pappa bytte bromsklossar på min bil! tack för det, det behövdes!

sen har ja varit hemma och kollat på tv och nu myst ner mig i sängen innan ja ska få mat.

efter det ska jag vara med MARIA! lovely vi ska ha en myskväll. känner att ja behöver det med min allra närmsta vänn ikväll!


Kommentarer
mamamamaria säger:

fan vad det där såg skönt ut! hahah vill ha din säng:D

2010-10-04 | 22:42:51
sarha säger:

menar de inte dåligt mys heller maria. ja kan säga att du kommer aldrig få den för jag älskar den!!!<3

2010-10-04 | 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback