onsdag uppdate

shoppingdagen! kan jag känna!
var först på stan med linnea efter skolan
då hittade jag en jättefin svart kofta som
man knyter runt midjan sen har den 2 knappar på ryggen!
skitnöjd. 199 kr på gina!
sen dirket när ja hoppat av bussen på alnö
så kommer mamma pappa och brorsan
och hämta mig på konsum.
vi åkte till birsta, och skulle leta efter "love" på!
och en skitsnygg klocka det kommer en bild längst
ner i inlägget.
klockan gick på 200 kr och ringen på 59kr
tack mamma och pappa för det!
sen hittade jag även en vinterjacka på
intersport. en röd ganska lång med sån där päls.
älskar dom jackorna så körde på en sån i år igen!
den orkar jag inte knäppa någon bild på.
nu när min kamera är knasig så blire bara webbcam bilder
jaja nu kommer bilden, får se vad som händer ikväll
kanske en promenad med sofia? eller vad händer egentligen?






ringen syns inte så bra men den är snygg söt typ:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback