lördag

ooooh goood
idag är man ju jääääätte trött fytusan
men men lite om dagarna sen vi fick lov då.
i torsdsags kväll va ja med ella och larsson någon först
sen drog vi på grillning i a vik. var ap mycket folk men hade rätt tråkigt då för de regnade osv
sen fick ja köra hem bobos bil till han. stötte på lite folk där då sen hämta ella mig där och massa
sen drog ja på fest hos selanders. var väl sådär för jag var nykter och de va ju typ
10 st över 18 resterande 50 var typ 14 men men, sen blev de hemmåt runt 2-
igår drog jag till maria, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra men vi bestämmde oss för grillning i a-vik
men de slutade ju med att dom hade lämnat brasan och traska till selanders där huset va fullt hahaha.
så bestämde ja att ja ville dricka, så drog hem och hämta de, dansa loss och snacka med folk och hade jääävligt  trevligt faktiskt! sjuuukt kul. sen säger rickard helt plötsligt nu måste alla gå hem jag bah vaa varför de?
då hade klockan blivit halv 4 och de va ös som tusan och man kände inte ens att klockan va mycket! weeeho
så jag och maria traska hem och sov.
hon väckte ju mig typ halv 11 så höll ju på dö ja. huua.
men drog mot birsta släppte av maria och sen påvägen hem köpte vi med oss kebab! smoka i mig en kebabtallrik och har sove ett bra tag nu! guuu va skönt. blir iaf lungt idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback