måndag

jadu, känndes ändå inte som måndag idag,
eller jo kanske när ja klev upp kl 7 imorse.
men inte sen efter skola känndes som de va lov eller fredag!
men snart så.
idag iaf. skulle egentligen tränat men sen döck ju något mycket trevligare upp
var så fint väder och maria hade inge plugg så då får man
passa på och de gjorde vi.
vi delade på en pizza på biteline och myste på
när maria ser mig helt plötsigt helt chockad sen börjar ja le
och då fråga hon va är de?
visade med bara blicken att hon skulle kolla bakom sig. ja men
då har petter klivit in! och hälsar på några människor åså
vi blev iaf helt till oss och fnittrig thihi söt vi är elle.
aja sen drog vi och tyckte såklart vi var skitball! hööh
efter de så ville vi göra något skoj
åkte ut till alnö där vi först pratade med katta en stund
var riktigt trevligt, sen träffade vi thomas robin och anton
surra me dom en stund och dom spela lite basket och greja.
maria och ja började frysa så jag skjutsade maria hem
men de slutade med att vi satt i bilen 1 timme på hennes
parkering och surrade om allt, verkligen allt
gamla bråk framtiden resor osv. och det måste jag säga
många kommer störa sig som fan men de skiter jag i
fyfan vad vi har VÄXT! som personer, vi har mognat
och det är så skönt. vi hade ett bråk för ca 2 år sedan ett riktigt stort också
så vi var inte med varann på ett år typ. men nu vi bråkar ALDRIG! så himla skönt.
de ja älskar mest är att vi kan prata om verkligen allt med varann.
skulle jag ha rännskita skulle jag säga det till henne lixom hahah
dåligt exempel men typ.  en grej till, vi har varit vänner i ca 6 år nu!
tiden går så fort! och 60 år till ska det bli,
känner mig så lycklig fan vilket bra liv jag har! älskar de
men nu tänker ja faktikt inte skriva mer om detta
utan ska sova. upp på skolan imorgon.
men först en gammal bild på oss när
vi hade klippt lugg på oss själva!
vilka tider då gjorde man ju allt.



du är min bästa vänn och jag vet att du kommer vara det
länge till! love you


Kommentarer
MARIA waldemarsson säger:

Haha gud vilken leende jag fick nu! hahaha du är så söt, jag älskar dig! <3

2011-04-19 | 22:42:18
sarha säger:

jaa men ja kände de igår ja också att ja hade ett leende på läpparna när ja skrev! älskar dig med <3

2011-04-20 | 00:24:28
Melvinkristin säger:

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-05-30 | 11:47:26
Bloggadress: http://melvinkristin.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback