tisdag

helgen då..
i fredags var jag med maria.
jag drog till henne där vi fixade oss.
sminkade oss fixade håret och så,
sen vidare till andreas med han och två till killar
alla drack förutom ja. dom körde lite spel och så
och jag fick hålla koll på reglerna haha!
sen skjutsade vi dom till skönsberg.
efter de blev de mot tomas en sväng.
hade rätt tråkigt. alla var ju full så.
maria med:D ahah sötnosa
efter de åkte vi hem till iver, bara jag maria och iver.
satt där och hade det trevligt bara.
blev så trött så jag och maria åkte hem.
de var ju typ den kvällen de.
lördagen. ja vad gjorde jag då?
juste hahaha

drog ut med tomas micke och klicken
åkte med dom en stund.
sen hämtade jag mamma och pappa
och körde hem dom.
efter de åkte jag ut och träffa ella.
och hennes kompis.
inte mer med de. tror ja haha
aja rätt skön helg ändå.
hade rätt roligt men hade haft
roligare om jag själv drack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback