good day

tjena tjena.
haft en bra dag idag.
förutom att madde ringde som en dåre,
trodde klockan var skit tidigt när hon ringde men den var vid 11
haha hon ville hitta på något. så madde kom hit, vi kollade på tv.
typ dp oth och oc favvoo! och drack päronsaft och surrade en massa.
sen blev de käk för våran den, mumms säger jag bara!
mot madde kolla lite löshår osv till henne på internet.
sen på med träningskläderna och hämta johanna!
vi körde lite cirkel träning, och ett pass core. gick
faktiskt sjukt bra idag. stolt! men det är sjukt jobbigt.
kanske kommer kännas lite i magen imorgon då.

hm ja sen när vi åkte hem såg jag victor, med farbror
polis bakom med blå ljusen på . stackarn har blive av med kortet.
så det kan gå.

efter det har jag bara varit hemma suttit vid datorn kolla på bb och så:)
nu tänkte jag göra mig i ording för sängen och slänga på peter pan!
haha älskar barn filmer! hihi

ska försöka få ihop mitt cv imorgon också så man får nått jobb.
men lär ju inte. jaja man får hoppas
natti natti




min lilla voffing pila får stå för bilen, sådär brukar hon
ligga i min säng, helt enkelt som en korv med bröd! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback