onsdag

alltså jag suger verkligen på att uppdatera.
men men. tänkte inte skriva så mycket idag..
har inte hänt så mycket denna vecka.
tränat skolan ja typ sånt. vare med ella.

imorgon ska jag styla sanna och lisa
inför omslaget av tidningen jag har som skolarbete.
det stora projektet man har i 3an.
dom ska vara studenter med fina vita klänningar
smink och fixa hår ska bli riktigt roligt!
så sen om man hinner mer ska väl jag och linnea
fortsätta med tidningen.
tänkte att jag slänger in bilder på allt dedära imorgon istället.
så håll utkik!

Kommentarer
MARIA waldemarsson säger:

om man ska hålla utkik kanske det är bra om du uppdaterar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-03-24 | 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback