tjena babes

hoho!
skön vecka har de varit iaf.
sen jag bloggade sist ´har ja hunnit med skola i torsdags
sen hem käka osv, sen drog ja på zumba med madde och johanna! :)
eeh, igår då..
skolan till halv 12, sen plockade jag upp maria i stan
vi åkte hem till henne och var där en stund.
sen drog vi hem till mig, kolla på tv och så
sen lagade vi mat å familjen,
blev pasta med pastasås(mitt recept) mumms!
 skjutsade mamma och pappa och några andra in på krogen.
sen drog vi hem hit igen och käka gotta och kolla på film!
synd nog skulle maria hem i tid, men de gjorde inget.
drog iaf ut sen och mötte upp ella och lite annat folk
stog och snacka och så.
sen hämta mamma och pappa.
sen kom philip och hoppa in i bilen, och klicken kom
och surra och ville åka med oss, även ella åkte med
in mot stan blev de fille skulle käka, då passa jag och ella på att köra hem anna!
ja sen plocka vi allihopa då upp adrian, sen släppte jag av han och ella på alnö
så vi stog och surra med dom ett ta, sen tog ja fille å klicken en sväng och sen blev de ju
typ hemgång. najs.
idag vet ja inte vare blir.

vet iaf att jag snart ska äta grillat kött med hasselbackspotatis och bea sås
mummmmsss!
hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback