tjobaloba!

hallåj!
skön dag idag ändå.
först idrott, volleyboll! älskar de..
men de va ju lite knas med regler osv haha.
jaja, sen åkte jag raka vägen hem igen och sov!!
guuud så skönt de va. tror ja sov från halv 12 till halv 2!
känndes som en hel natts sömn.
men när ja vaknat och käka lunch och så,
följde jag med mamma på birsta!
jag fick ett par leggings ett par träningsbyxor
och en bh! bara saker man behöver så de va kanonbra.
tack mamma <3
sen käka middag osådära.
sen ringde maria, vi prata ett tag
tills vi bestämmde att ja skulle dra dit.
så skönt att bara kunna prata ur sig lite med min lilla
fismaria! vi kollade på sista minuten resor och sånt och är
så taggad att åka efter sommaren om vi får sommarjobb eller annat jobb!
kan leva fattigt hela sommaren om det ska va så! jajamen.

drog hem och kolla på bb nu har ja nyss skickat in mitt
cv till en ställe! hoppas. ska gå runt med det på massa andra ställen också någon dag.

ja men iaf jag och maria är taggade på att åka typ till grekland turkiet italien cypern, och sen såg vi
att malta fan är skitfint! men var lite dyrt kanske. men vadå en sista minuten dit, man vet aldrig;)
men åka ska vi!!!!
imorgon blire först tandis på 19 års kontroll, sen upp på verkstaden en sväng sen skolan.
vet inte om  ja ska packa med mig träningskläderna och träna direkt efter! får se.

och ella bjöd ju med mig på bio ikväll synd ja inte kunde gå! hade vart mysigt det med
med lite tjejkväll! men de kommer fler dar.


cypern


italien


malta


turkiet


grekland

lite bilder som ska få oss peppad på arbete i sommar
så i får sticka till något av dessa härliga ställen!!!!!
ååh taggad till tusen!

någon som vet vilka länder som har "sommar" eller
högsesång i september ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback