wednesday

tjolhopp!
drog mig mot skolan idag,
vi hade mentorstid och naturkunskap! har varit en slapp dag
sen åkte jag hemmåt och har nu kollat på oc!
och jag är så överlycklig för när vi skulle gå hem såg jag
att studenmössorna kom i stora paket!! ååååh längtar!
skönt väder är det idag också!

nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan äta.
idag blir det fetaost fyllda baconlindade biffar med sås och potatis!
mumms!
sen efter middagen ska jag åka och träna med johanna ska bli skönt!
älskar att träna.
ikväll verkar det som att jag ska slänga ihop en kladdkaka att ta
med till tjejerna imorgon på skolan! vi ville gå och fika men vi tar fikat
till klassrummet istället myys! :)

lägger in en bild på mina cupcakes
jag gjorde för någon månad sen istället.
lite dålig bild för den gör inte färgerna rättvis men alltid något:)



ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback