jaja

ja men ja passar väl på
att blogga nudå  när ja ändå
inte orkar göra något annat och är pepp!
förra helgen blev de 2 dagars med ella svinkul!
fredagen blev de grillning med massa folk, snuten kom tog
de flestas grejer, men ja lyckades ju behålla mitt ja! aja
sen sov vi i stugan då. även min lilla fille kom ju  och joina oss!
lill skiten, fredde mådde inge vidare han. hua.
sen lördagen var jag och ella lite halvseg då kan man ju säga haha.
men vi duschade och greja och sen bar det av till kolkajjen för grillning med bara trevliga människor
känndes lite som a-vik tider, typ victor davve båsk rickard wille andre hampus andreas melinda madde
cissi, ella, robert johan emelie hanna bojjan ja men kan inte räkna upp alla men vi var bra många fler!
underbar stämning vi sjöng och grejja! och jag och ella garvade ihjäl oss på vägen hem vi hade så jävla kul!
kom hem typ vid 4, måste dröjt himla länge för oss att gå kan ju jag säga!
hahahahhahahha aa sen så käkade vi lite sen somna, ella fick väcka mig 3 dan efter,
jag var heeeelt förstörd alltså fyfan.. sjukt va dålig ja va heeeela dagen!
men sen blev ja ju sjuk istället och nu kommer vi till den här helgen tänkte jag
men först en bild från sista på mig ella och wille!


man är ju inte så bra med mobilen, när ja knäppte kom ine jag med
och när ella knäppte kom inte hon med haha!

men men, igår var jag först med ella och rochella!
då kom en kille och prata med oss på konsum vi var däör med norsken,
han var typ död trodde han, frågade om de hände nått här ute på kvällarna för han va ny.
vi lixom näää inte så mycket, han bah okej som graven jag kommer ifrån då.
sen sa han att han skulle återvända till sin kista. fett läskig
sen skulle vi sätta oss långt in i skogen täcka ellas bil med filtar vilket vi gjorde så fönstrena var igentäckt
och vi hade köpt karra och grejer och skulle kolla på skräckfilm där mitt i skogen i mörkret. tro på fan att inte filmen funkade!!! fan va less vi blev som va så taggade!!!!
aja sen skilldes jag åt från dom! surra med en massa folk i wi typ kjellberg nicke nyman wermelin davve båsk selanders andre ja massa:D skitkul! sen drog ja mot selanders med wille andre båsk och davve! där parta dom vettu! och dom var så kärleksfull mina grabbs! riktigt mys:D hade riktig kul igår hahah! allt berättar ja inte här
inget som hände där men andra grejer;) oohooo, inget som hänt men ja.. säger inte mer än så höhööh !
aja idag är ja svinpeppad på attt dricka, men ja vene få se. ska ju va nå brännboll men de pallar man ju fan inte
spela med alla älskade människor som hatar en haha:D
så blir nog isf supning med trevliga underbara människor isf:D eller så blire filmen idag istället:D ja de får vi se!
hare gött då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback