stalldag

Idag har jag tillbringat det mesta av dagen i stallet, mockat fixa hö mat och vatten, sen kom isabelle så vi kolla lite på estragon som är halt, stackarn, så han fick bli av med ena dojan fram å se om det hjälper.
det är så mysigt att vara i stallet å bara vara. gosa å prata med pollarna.
har även tvätta lite. pratat med mormor som är helt shopping galen nu när ja ska flytta! massa smått och gott som ja kan visa sen när hon kommer om 1,5 vecka:). plus att ja ska få en soffa av henne som ja hittat! åååh. min älskade mormor.
för övrigt så ska jag jobba heeela helgen.ska bli skönt ändå.
sen är de lägenhet fix som gäller då jag bara jobbar onsdag veckan efter denna wihooo! och sen på helgen då kommer mormor som sagt :)
ja det var nog allt för nu det! sweet dreams
saknar älskade new york! var där i maj. världens mest fantastiska stad som man bara älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback