Det gäller att vara proffisionell

jag kan inte ens stava till det ordet haha, men att agera så det kan jag.. 
HAHA, var på jobbet, en vanlig kväll, det är julbord inne i militärlägret den här helgen.
har hjälpt en kille att skicka ett paket och trodde han var klar sen, men nej! då säger han "jag skulle vilja köpa kondomer också" HAHA jag dog, blev helt rödblommig alltså. Och så vet han inte vilka han vill ha osv guuuud va pinsamt det var alltså, han ville få till det på julfesten han haha.
jaja jag lyckades hålla mig samman och sälja mina första kådisar utan skratt! men gud så jag garvade sen.
ja det var lite roligt.
tur man har ett pokerface ibland;)
nu ska jag sova natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback