Inte långt kvar nu!

Nä vettni vad, om en vecka vid den här tiden är det nog snart dax att landa i thailand!! fyyfaaaan va jag längtar, tiden går fort alltså.. hoppas den inte går lika fort väl framme. Längtar till solen, jag har inte sett solen på någon vecka nu. det blir lixom inte ens riktigt ljust här längre, blir som skymmningsljus men inte mer, sen blir det mörkt igen. man blir lite deppig av det alltså. svårt att förklara då det inte alls är samma sak som i sundsall, man har ju fortfarande sol och ljus där i några timmar trotts vinter, men jag tror det kommer bli ännu värre här snart. tur jag tar semester från längst upp i norr några veckor! 
 
Börjar 4 imorgon såååå himla sköönt. ska sova ut lite och ta det lungt. jobbar alla dagar tills jag åker men de är bra för då går tiden rätt fort, är redan klar med packning osv jag haha!
 
nä dax att sova. godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback