Kände att jag ville skriva lite...

Hej, grrrr är lite små irriterad idag! Gillar INTE när folk bara verkar sitta och göra ingenting när dom jobbar och den som jobbar dagen efter får ta smällen! Alltså jag har aldrig brytt mig direkt vad andra gör när dom jobbar, men när man själv står och sliter med att det alltid ska vara rent och fräscht och snyggt i hyllorna och den som jobbar andra kvällar bara skriver OK på dom punkterna! Man kan väl hålla efter lite???  Jag tycker inte jag ska behöva göra vissa saker exakt varje kväll för att andra inte gör det. Hade det här varit mitt gamla jobb hade folk fått spunk! Jaja tur jag gillar att ha saker att göra på arbetet iaf! Nää nu ska jag väl återgå till en lugn kväll på jobbet, har fixat de grejerna som inte var gjort :) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback