Snow has fallen


Hallå, bloggen har fått haft ett litet uppehåll då jag varit hemma i Sverige. Åkte hem som en överraskning, och ja gissa om dom blev glad ?!? Visste redan av deras reaktion att mina 240 mil i bilresa var värt det trotts regn i 70 mil påvägen ner och punktering påvägen upp, Punkan var riktigt otäck då mitt däck bara small i 100 km/h. Var livrädd men allt löste sig. Spenderade tid med familjen Maria min faster farmor kusiner osv.passade på att shoppa lite och klippa mig och äta massa god mat. Kom hem söndag kväll och har jobbat nu sen dess, idag när jag vaknade var det snökaos, det bara vräkte ner, kom ca 10-15 cm snö. Så vi får väl se om den ligger kvar. Och ja juste har blivit bjuden på en Thailands resa i december, huuuur underbart ? Ska bara skrapa ihop till fickpengar själv nu :) de va nog allt för nu. Puss

Kommentarer
Pappa Allard! säger:

Inte ofta jag gråter men jag kan fälla en och annan glädje tår i bland, som när du kom hem :)
känns så bra att ha dig hemma då är allt bra och som det ska vara, man blir ju så jävla glad när alla är hemma. tur att vi snart drar hela familjen till Thailand och bara myser och kopplar av och njuter av att chilla med familjen, det blir 6e gången vi åker dit och jag är säker på att det blir många fler resor dit. kul att läsa din blogg lilla söta underbara dotter. jag är så stolt över dig och ditt mod att följa dina drömmar, du är nog den mest envisa och målinriktade människa jag känner.
och du vet att vi din familj backar upp dig i alla beslut du än tar. nä puss och sov gott...

2013-10-30 | 00:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback