28/1

Ja nu är ja vaken mitt i natten igen, ovanligt eller hur?haha.
blev nyss lite rörd när jag läste en gammal kommentar från min pappa där han hade skrivit att jag var den mest enivsa och målinriktade människa han nog känner. Det gör mig stolt. Jag tycker själv att jag har kommit väldigt långt trotts mina nyfyllda 22 år. Jag menar nu har jag ju provat att bo såååå långt bort från alla som betyder nått för att kämpa vidare att hitta mitt drömjobb. Om man kollar på mitt CV så är det faktiskt ganska så brett, jag har provat på en del och det är så himla kul. och ni som läser här vet väll att jag kommer hem igen inom kort. Då är det nya mål nya drömmar nytt jobbsökande som gäller. Det ska bli så kul att börja om på nytt hemma igen. där jag känner mig hemma. fyfan va jag är stolt att jag stått ut så himla länge som jag gjort!! klappar mig själv på axeln.
När jag kommer hem händer mycket. ska bland annat börja med att flytta till eget, spännande??? jaaa! och denna gång inte en lägenhet... weeeehoooo.
har även lite intervjuer osv på g. så livet löser sig nog. 
 
saknar alla så mycket. Men snart ska jag få se alla, och veta att jag kommer stanna. Tror jag ska gosa sönder hundarna, åååh hua vill aldrig sluta gosa känner jag redan nu haha. 
nä nu ska jag sova arbete imorgon igen. kliver väl in på dag 10 nu eller nått, huuua!!
natti
 
 
 finaste saknade gamla skrutt, älskar och saknar dig föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback