Skulle börja blogga ja jusst...

Ja det gick ju sådär för mig att ta upp den här bloggen igen.. är så mycket som hänt och som händer. vet inte ens vad jag bloggade om sist.. Tror det var innan vi skulle åka till thailand. Det var för övrigt en toppenresa, mycket sol bad och goda middagar.Som det ska vara helt enkelt.
Firade jul hemma med familjen, det var supermysigt! hade saknat alla hemma så himla mycket,Speciellt mina gooosvovvar!.
Ja nu kommer nya kapitel i livet dra igång, mycket som händer, väldigt mycket, kommer dock inte dela med mig av det här ännu. vill nog inte att visa som brukar kika in här ska veta det ännu..
Men kan säga att jag är så lycklig just nu, livet är påväg i rätt spår. nedräkningen har verkligen börjat nu.
Och ja de här med mitt nyårslöfte.... Gick sådär det, men jag tar nya tag om några veckor när allt är i ordning, då ska jag vara stenhård med mig själv. NI får peppa mig här när jag väl kikar in!
 
Har för övrigt en mysig ledig söndag, sitter just nu i soffan och lyssnar på spotify och skriver av mig här. har nyss duscha också, imorgon är det ju jobb igen och även en annan dag. hua vill inte bli nå äldre nu, men precis som varje år så måste man ju! snart är man gammal och grå.
 
Vill även ge en speciell hälsning här till min underbara pappa som fyller år idag! <3 saknar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback