tjolahopp

klockan är mitt i natten och jag sover inte. inte ens haft en tanke på att sova. Det är mycket nu. mycket som händer och som ska ske..
jaja har börjat förbereda mig lite inför torsdagen och fredagen. längtar ihjäl mig. snart får jag gosa ihjäl mina älskade hundar. som jag saknar dom...

OCH när jag kommit i ordning då JÄVLAR ska träningen igång!!!! vill känna att det har hänt jävligt mycket tills att jag fyller 23. man kan inte ha för snabba mål då blir man bara besviken. därför tänkte jag att jag satsar på att jag ska känna att jag åstakommit mycket tills det att jag fyller 23. bra mål.
nä fytusan ska slå på nån film jag har sett innan så jag kan somna till den. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback