godnatt

igår kväll blev det röjj med lillie pinglan! vi drog först ut till alnö med nå folk men de sög ju så vi drog  vidare till birsta på bilträffen där åkte vi runt med olika bilar å var med olika människor! haha hade iaf askul. speciellt på maxtoaletten eller vad säger du lillie?:D hahaha svinkul. blev till max i stan senare å käka sen ut på alnö å snacka vett. sen blev de hem till lillie vi somnade som små räkor i hennes säng till kl 5 då vaknade ja å sa att vi skulle gå å lägga oss på riktigt så de gjorde vi haha skönt å låna maj´s å tottes sängar ! ;)

men iaf klev upp idag mellan 2-3 tiden var jävligt trött idag, vi klev iaf upp å käka nuggets  å glodde på tv sen fixade vi till oss lite åkte på ica å köpte choklad sen hem till mig å lämna grejer sen drog ja bort till min kusin å grattade han. så grattis robin, blev lite fika där också! sen drog ja upp till skolan där lillie väntade vi fes på ett tag. sen skjutsade hon hem mig å ja duschade å har glott på tv tills nu kl 23:57 nu måste jag sova skola imorgon natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback