mys i sängen

det blev hem och käka kött potatis och sås efter skolan riktigt gott! sen efter de så somnade jag i nån timme. hur skönt som hellst. sen blev de ut till lillie och tessa har suttit med dom i nåra timmar å snackat, var skitnojig över alla björnjävlar. haha. sen när lillie åkt hem så mötte ja  och tessa nicke å båsk vi surrade med dom ett tag å så sen kom jocke då skjutsade han å tessa hem mig då:) tack för de. kom hem då blev det en varm och otroligt härlig dusch, hade så fruktansvärt ont i huvet så jag drog ner belysningen å öste på med full värme å duschade så nu är huvudvärken nästan helt över.så jusst nu ligger jag i min renbäddade säng helt nyduschad och bloggar lite har även min lilla hundkompis pila här som nästan snarkar haha. näe nu blire tv en stund sen ska jag försöka sova. blir historia imorgon på morgonen sen nått annat skit. sov gott då:)

ni som läser vilka är ni? kommentera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback