söndag

ja men todiloo.
igår kväll drog jag ju in till crousingen med petter
vi gick runt en stund och kika och så
sen mötte vi upp oscar och samuel
dom skulle åka å hälsa på nån och sådär
sen han ja inte komma längre än till skönsberg när pappa påminde mig om att
jag skulle hämta lillebrorsan, så jag och petter gjorde det
efter de drog vi hem till petter där oscar och samuel var
vi satt där ett tag och glodde på lite play kanaler typ.
sen drog vi ner till claes och umgicks! trevligt trevligt!
claes var ju superglad haha och tomas hade däckat
micke han surra med mig som en galning han!
ja inte dumt, sen drog vi in på max en sväng
petter va hungrig.
vi tankade även en skvätt. ja sen var vi hos claes ytterligare en stund
sen vid runt 4 tiden åkte jag hemmåt! trevlig kväll.
dock blev de inga bilder!

idag: jag vaknade runt 1 helt sluuut!
klev upp, pappa gjorde en pankaks smet till mig
sen stekte jag pankakor till mig och mamma
käkade dom med hallonsylt och grädde! typ asgott!
ja sen har ja inte gjort så mer, gäääser i sängen
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback