lördag

förlåt att jag inte bloggade alls igår.
men jag och linnea var på skolan
och jobbade på en massa.
jag gjorde en bild som linnea sen fixade till.
sen drog vi hem till mig. käkade korv med bröd
för vi hade inte käkat någon lunch och
skulle ju inte vara på biteline förns 8.
ja och dit drog vi.
det var riktigt mycket folk när vi kom!
ja så vi käkade surra osv.
det var jag linnea sofia
claes och anton. emil kom senare.
tacobuffé blev det,
drack någon öl och en drink. gott
sen drog jag sofia emil och claes
ut på södra alnö där det var någon villa "fest"
ja de  va ingen höjdare tyckte jag men helt okej
sen skjutsade sofia hem mig.
då kika ja lite på tv sen somnade jag, sköönt.

idag har jag och mamma bakat bullar och jag har stått
och hjälpt henne med lasagne.
tänkte lägga in bilder sen från vårat bullbak! :)
nä nu ska jag vell snart käka. ikväll vet
jag inte riktigt än vad det blir. men det återstår att se
vi hörs sen med lite bilder. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback