HAHAHAHAAHHAH!OMG

faaaan vilka töööntar de fiiinns ville bara säga de,men dom kanske är ute efter bråk ? hm va vet jag... ajaaa omoget å bara kunna stå för sånt man skriver på internet på avstånd sen är man inte kaxig längre ? okej ajja fjantiga fjortisar finns det alldeles för gott om!
på tal om de så vare ju bara nåra enstaka som ens var bra på vibackes vårshow.hahahaha aja shit orkar fan inte prata om de ens.

idag så klev jag upp runt 11 :) då fixade ja mig åkte in på skolan en sväng å dampade med tessa, sen till ön å sola sen wi käka och sen showen då.. sen blev de hem åduscha dator å nu sängenså gottnattt!!! snart looov sköööööntde !

Kommentarer
molly säger:

Hörredu stumpan! Glöm inte bort att de va du och din sötis till kompis som börja kommentera elin's bdb, och klaga och greja. Ni tigger om det, så enkelt är det! Ni vill värkligen bråka. Men ni är faktist för små och menningslös så jag tänker faktist inte lägga ner energi på er. Ni kan ju visa vilken ålder ni är i ist för att bete er som 14 små fjortisar. Jag gick och sa till er på vårshown för att de va hur många som helst som inte ville göra sina nummer pga att ni satt där framme. Och jag har ingen anning om ni hade sutte där framme och skratta och hållt på, som alla sa! Jag såg ingenting, hade annat för mej än att titta på er. Men när anna börja grina vart jag le och gick ner och sa till. Om ni vill snacka med oss öga mot öga är det bara att komma!

Nu har jag sagt mit... Tack och bock!

2009-04-07 | 21:48:09
molly säger:

14 åriga*

2009-04-07 | 21:50:28
sarha säger:

ja men du lilla molly, vi har stått och väntat på er efter båda showerna men ingen vågar ju gå ut när vio står där då blire lite svårt att prata öga mot öga, men visst jag ska ta tillfället när ni inte springer och gömmer er med mamma och pappa, för de kommer de med. och bara för att elin är frt och ful så har de inget med vårshowen att göra:)

2009-04-07 | 22:55:05
maria säger:

men molly om du kommer imorgon, så visst. vi kommer till vibacke och snacka med dig, hjärtat sötnosen baby I LOVE U <3

2009-04-07 | 23:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback