.

Tjah, ja fifan nu är iaf internet fixat på mitt rum fiifan va skööönt. så nu sitter ja  i sängen å baah myyser. tvn kom upp på väggen idag å inte dåligt inte. å ja satt på vindhem å myste på igår med nåra roliga typer. sen typ drog ja till tessa å hämta nå filmer sen blev de hem å glo på dom sen sooova.
å idag har ja typ vare på birsta och med tessa och lillie typ haft rätt tråkigt men jaja:P haha man kan inte ha roligt jämt inte. men nu har lillie åkt hem öfr typ en timma sen snart å ja å tessa vet inte va vi ska hitta på:O men de dyker vell upp nå skojj. åja fyfan snart sommarlov fyyfan va skööönt:D:D:D:
och ja jusste vi satt me en skål chirre i min säng å kollade på ett pucko i min klass hahahahha dum du är anton, fin gubbe föresten ;) (NOT)
aja men nu ville tessa kolla sin bdb å ja ska trycka i mig lite cooooola göötttaaans!
aja hare bra så höres vi bloggen pösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback