oooh bäst man är:D

ja igår så va ja å mamma ute å krypkörde:D de gick asbra. satt å träna på dragläget typ 100000 gånger men men lika bra å ta allt från grunden :). så imorgon eller nått kanske de blir att köra mer och snabbare :) kul! jajjaa å idag då blev de skoooola . fick reda på att ja fick g+ på engelska nationella med alla delar sammantagna. sen på matte nationella va jag 3dje bäst i klassen är man bäääääst elller:D:D:D::D:D:D kung jag är! å ja nu är ja ensam hemma å har tråkigt typ. inte kul.
såg även på mösspåtagningen idag på torget :) de va drag där kan ja tala om! träffade även nåra kända ansikten kulkul!
men nu ska ja dra å göra nått. typ duscha ? eller tv? eller ja nått annat tråkigt så tjingeliiiing

Kommentarer
Anna säger:

GRATTIS vad du är duktig

2009-05-27 | 22:06:35
sarha säger:

tack så jätte mycket, jag är riktigt nöjd över mig själv:)

2009-05-27 | 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback