Rubrik:

tjenixen! igår kväll drog ja med tessa och linda till wi , sen kom lillie och ja lillie och tessa strosade runt lite i wi, här och där. sen drog vi ner till claes gargagefest med raffe och frida, ja fifan. sen chillade vi i hamnen ett tag, efter de åkte lillie´hem å ja tessa följde med raffe och frida hem till raffe å glodde på film. sen bar de av för mig och tessa ner mot claes igen som hade däckat haha, men de va fortfarande lite liv i lådan där nere, satt å surrade lite med linda å hade trevligt. ja sen kom linda med blåfaran å plocka upp mig och tessa i wi å sen drog vi in mot stan åkäka max gottttt!
sen blev de till att åka hem och sova,¨
idag: ja idag har ja legat och latat mig bara förjävla skönt, ja å pappa kollade på film å käka np chirre förut, sen bar det upp till  verkstan och vi donade på lite där, sen så skulle vi äta nått men ingen va hunrig men pappa ville att ja skulle äta endå så ja fick välja så de blev maxdrivern i birsta, tog ett minimål lyckades ju trycka i mig de iaf, najs!. sen så nu sitter ja här å kollar runt lite på nå snygga kläder å grejjer. men aja wipeout om en timme kuuul! ledig imorgon så nån som vill leka med mig ikv?:D  hihih.
aja tjiiingeling! pz

Kommentarer
inaw säger:

HAHHA blåfaran <3

2009-05-12 | 13:08:50
Bloggadress: http://stylebyinaw.blogg.se/
sarha säger:

hehe lätt ;):D

2009-05-14 | 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback