sorry, dålig uppdate

lördag idag, har inte hänt speciellt mycket under veckan typ solat lite osv.. igår hade jag en mysig hemmakväll med pappa, han lagade kött kroketter och pepparsås! mumma! som vi satt å käka med tända ljus och grejjer.ja sedan kollade vi på tv en stund. efter det blev det film. änglar och demoner tror jag den hette. massa snarr. nötter chips dipp dricka ja allt gott! det var min fredagkväll. och tack för den pappa:) idag har ja ingen aning om vad jag ska göra folk verkar ju va tråkiga som f*n. ingen verkar vilja gå på birsta ingen vill ta sig någon öl? hallå felande? det är helg om ni inte visste det!ja men jag får se vad som händer och fötter.haha. vi hörs vell senare eller tomorrow! byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback