skön dag

drog in på skolan imorse då, hade typ ingen lärare så ja satt å snacka å asgarva med tessa och ella istället, =D haha. ja sen så blev de ju lunch å då hängde ja me grabbarna. dom e fan schyssta endå asså. ja sen så flyttade dom till mitt bord idag, eeegd anton:D hehehe ja de va kul med lite sällskap och så ska det fortsätta. ja drog hem la mig i sängen en stund men kunde inte sova. så ja började göra mig i ordning och så för ja skulle in till stan med anton å se esteternas grejjs. men aa fick skjuts in till stan mötte upp anton. sen har vi bara varit ute å snackat å gått runt istället, skönt.ja blev bussen sen taxn hem. en otroligt lååång varm dusch å nu sängen så himla njutbart. ska lägga mig i glo på tv snart tills ja somnar!. godnatt darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback