tjosanhoppsan!

jaa istället för birsta med mamma drog jag upp till wi ikv, jag umgicks med en av mina favvisar madde! så otroligt kul att faktiskt vi umgås lite mer tycker jag! det händer lixom då och då nu faktiskt, härligt. vi satt verkligen och snackade om allt mellan himmel och jord, riktigt härligt samtal, med lite cola zero inblandat. vi satt i wi med mjukiskläder på och myste på. men det blev även lite dystra samtal men vafan, man måste ju få ur sig vissa saker och prata om det så man lättar klumpen i halsen. madde är verkligen en tjej jag litar på också. och jag tycker att snart äre dags för en heldag med bara vi två och hitta på massa skojj!ja min lilla mysfia. nog om det.

åkte med taxin hem halv 10 tog en lååång varm härlig dusch, I love it! så jädrans skönt att duscha hur länge som hellst med full värme när man har varit ute en hel kväll nu när det börjar bli kyligt ute på kvällarna. nä nu ska jag göra mig klar sen blire sängen..

tack för en mysig kväll maddis:)<3

Kommentarer
FavvisMadde säger:

sötaaan:D klart vi ska ha en heldag! typ birsta först och sen kanske lite middag och myskväll!

du är huuur kalas som helst. PUSS<3

2009-09-21 | 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback