söndag

heey. fan orkar inte blogga, känner inte suget efter att blogga jusst nu..
ja men iaf denna vecka/helg har jag gjort en hel del tror jag
jobbat varit på rättegång med maria och massa kul
birsta med tessa
och helgen har jag tillbringat med maria:)
ligger med henne i sängen nu ;) haha
ja i fredags chillade vi bara hemma hos mig
lördag, drog vi in till stan men pantbanken var ju stängt då, fan också!
ja sen käkade vi i stan kollade på lite skor och så
och jag är förälskad i ett par! ååwh!
ja sen så drog vi hem hit till maria proppa i oss lite godis och så. bara chilla lixom
ja sen på kvällen var vi med pontus och gaaf, åkte bara runt typ. men vi hade kul endå!
nu orkar ja inte skriva mer. kanske kommer in nå bilder ikv, ciya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback