fredag uppdate

ja nyktert blev det. kanske dricker imorgon istället.
eller man kanske ska köra till crousing i kvissle? om den nu var.
blev iaf att dra upp till wi och möta emil och hellman, vi träffade först på anton å surra med han och sådär
sen träffa vi på nå andra.
blev att surra och så, sen skulle dom skjutsa nå folk så jag och anton drog och vänta i min bil.
sen drog anton också, då stötte jag på oscar en sväng som var full som vanligt haha.
ja sen åkte jag till ljusta plockade upp madde och daniel, danne skulle ha skjuts in till stan,.
så drog ihop nån slant där då.
sen funkade inte maddes bankomat kort men de löste sig endå. hon var lite vimsig haha.
ja herregud.
sen mötte ja upp emil och hellman igen. men emil skulle på krogen så då blev de att va med hellman en stund.
drog in till stan en sväng kolla lite och tanka. sen blev det hemgång. nu sitter ja här och ska vell snart sova:)
ni får hare så bra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback