nattbloggar

tjosan hejsan,
blev att kolla på film med maria som sagt och fetta sig,
härligt de på dåliga dagar.
vi såg the valentines day- rätt bra film faktiskt. andra gången jag såg den den här veckan haha
sen så satt vi ute och surra jag maria och hennes mamma, massa tjejsnack bara.
blev ut en sväng mot alnö och träffa anton.
sen skjutsa ja hem maria och drog tillbaka och surra med han. och sen kom de nå mer folk
typ albin och lillfille och sådär. vi gled runt lite i wi. dom hitta nå cyklar haha
och sen slutade det med att lillsötfille min "lillebror" fick hänga med hit och sova här
vill inte att han ska va ute mitt i nätterna och ränna med onödigt folk.
så han slumrar gott nu i freddes säng. haha jadu.
nu ska jag sova.
har inga sms eller pengar på luren så alla vet. plus att jag är fattiglapp.




filmen är faktiskt rolig och rätt bra, kan rekomnedera den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback