onsdag uppdate

hej, ja ikväll satt jag och lillie och chillade i hamnen
sen kom madde johanna danne och iyambo.
så vi körde ut bilen till lilla "ön" om man säger så
öppnade upp och lyssna på musik skratta och surra
alla förutom jag och lillie drack också haha, tokigt.
man märker att sommaren är påväg så mycket som folk dricker
ja sen skjutsa ja hem lillie, drog tillbaka dit ner och umgicks
sen hem
väl hemma åt ja hårdbrö macka med gurka på gött!
och så kollade ju jag såklart på sex and the city, skitgammla avsnitt på 3an
nu ska jag sova snart. lyssnar på musik och funderar på att kolla på någon play kanal
måste bara säga att mina sittups har verkligen hjälpt och jag har gått ner typ 4-5 kg märkte jag idag
helt shockad:O men jag känner mig suuuuuuper nöjd. duuuktigt :)
nä nu ska ja sova, natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback