torsdag

jaha herreguuud kul att folk läser min blogg iaf:D
men nu är jag iallafall med maria.
har även pratat med lillie idag. och det som folk säger att hon säger saker som inte ens  stämmer inte ens för fem öre
jag menar för det första
skjutsade inte jag en jävla människa i min bil mer än mig själv när jag åkte hem
för det andra så vet hon anledningarna till varför jag åkte
för det tredje gör inte ens nån av oss en big deal av det men tydligen alla andra:)
så gulligt.
och till sist, vill jag säga att jag är jävligt mogen men om folk ska jävlas och vara dum med mig står jag upp för mig själv och ger dom samma medicin tillbaka thats it.

nu ska jag ha trevligt iallafall och skita i allt annat:D men fortsätt ha mig som erat samtals ämne så kanske även era liv blir lite mer intressant:) byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback