måndag uppdate

hallon&blåbär!
ja min dag har ju varit så jävla toppen:D
asså verkligen as najs:D

började med skolan då. mindre kul.
men det gick det med!
hade lite genomgång och så.
snackade lite med tjejerna angående mitt universitetet!
hm. ja sen så hade jag en till lektion. gjorde inte så mycket där.
surra lite med grabbarna spela spel osv...
sen mötte jag upp madde på navet.
vi drog och simma 50 längder svinskönt!
och ja efter de så kötta vi varsinn kycklingrulle
något nytt. gott vare
jag och madde gillar typ samma mat så vi tippsar varandra
om vad vi ska äta och de är kanonbra!

och så vare några kända ansikten där på apollo
som man heja på och sådär.
pappa ringde också och sa att jag inte behövde betala tillbaka
pengarna jag lånat. det var 1000 kr till när jag åkte till fjällen!
snacka om överlycklig tjej! bara för att jag hade tänkt börja
betala av nu när studiebidraget kom så tyckte han det var fint
att jag skulle betala tillbaka så då behövde jag inte det. tack pappa<3
och så sa han att jag skulle komma hem för det var något han hade åt mig!
och så kommer jag hem och får en penna från nya företaget då.
tror han kände sig lite stolt och glad i själen. vilket jag såklart också gör
fick tilochmed en lila penna fint! tack för den.
inte nog med det så fick jag även 500 kr!
PRECIS VAD JAG BEHÖVDE!!!!
så jag blev verkligen överlycklig!
jag hade ju tänkt handla på birsta när studiebidraget kom.
lite grejer som jag hade kollat ut. och ville se harry potter på bio.
så pappa gjorde min dag!
blev iaf en ögonskuggspalett med as mycket fina färger.
kan knäppa kort imorgon när det är ljusare!
och ett par skitsnygga solglasögon till resan som kommer nu om 11 dagar!
fy så underbart, vad jag längtar!
sjävklart hängde maria min pingla med på birsta!
sen släppte jag av henne och plockade upp madde och fredrik
vi var på harry potter, den var asbra om ni frågar mig.
lite sorlig men bra!
nu är jag hemma och har visat dom grejerna jag handlat och snackat om filmen.
och då säger mamma " gå in i badrummet och kolla"
ja men då har ju hon köpt vågtången:D jag så länge velat ha hemma
som vi delar på då! men den är ju mammas såklart!!!!
så nu har jag vågat mitt hår prövat lite skuggor och ska fan sova:D
lång och händelserik dag!
och jag gillar det.
måste bara säga att jag
älskar min familj och mina vänner oerhört!<3
sov gott mina vänner:)


bilder på det jag köpte kommer imorgon.
då blir det även besök på mitt universitetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback