kanon väder!

ja det är kanon väder ute idag och jag bara sitter inne och hostar å snörvlar, fyfan att man ska bli sjuk ! ååh! har ont överallt å har skitsvårt att somna pga hostan :( uscha! men har iaf vare ute en sväng hos mamma på altanen, skönt. och med tanke på det fina vädret har dom ställt upp den nya grillen hemma och så blir de grillat och mys hemma idag:)..
fan va skönt snart är verkligen sommaren och sommarlovet här, fyfan vad jag länktar! 


 ni som läser min blogg ? är den rolig att läsa? är det något jag borde tänka på eller ändra på? kommentera vettja!

Kommentarer
mariaaaa säger:

jag tycker den är rolig som den är:D

2009-04-19 | 20:08:56
Anonym säger:

fan va kung:D<3

2009-04-19 | 21:22:53
Anonym säger:

fan va kung:D<3

2009-04-19 | 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback