snart helg!

ja hallådär sitter på skolan nu å hur soligt å trevligt är inte vädret då?:D jo underbart! blev rätt sent igår,var i wi med tessa och ja sen drog ja hem å nörda datorn somnade kanske vid 1. men men sånt som händer ;).

jag ocg maria ska snart ut och fota, det blir våran medielektion idag hur skönt som hellst! sen blire hemgång å bara tare lungt kanske sätta sig i solen ett tag? hm
vad händer idarå folket?:D ring mig om nån vill gö nått vetja!
hoppas de blir sånt här toppen vänder i helgen också så kanske man kan lägga sig och sola på framsidan å myysa på ! grilla kanske ? med tjejerna:) verkar som de blir en myskväll med dom iaf!
å min stackars lilla puppis(milton) mår faktiskt bra nu, men han måste ju ha den där tratten på huvet så att han inte slickar på såret, uffa va de ser hemskt ut ! men jag ska ta hand om min lilla gosepropp hela helgen!
men nu ska ja ut å njuta av värmen å knäppa lite fina kort med maria så hare bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback