trötttt

jaa hallå,  blev mys mat och surr hos lillie igår :) trevligt! sen bar de av hem till danne å ja jag hade faktiskt trevligt där! vi bastade å grejjer skitkul! sen så bar de av till max å käka sen hem och sova ! kom hem runt halv 4 så va ganska slut! plus att ja hade fått fyllehicka hela kvällen så jag har skiiiiiiitont i bröstkorgen idag för all hicka igår hahahah! aja idag har ja vare uppe på södra berget å grilla å grejjer med min familj , å ja vi såg  den omtalade renen:D den va skitkul! pappa klappade den tillåmed:D hihihihi men den ville inte ha vårat korvbröd:O haha aja sen blev de hem å duscjha å grejjer å nu väntar jag på mat! ikv blire nog rätt lungt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback