torsdag

orkade tyvärr inte blogga igår när jag kom hem, men öppethus gick vell bra.. var mest med tessa och mimmi och jonte, tessa fyllde ju även år så hon gick på krogen.. dåligt avis jag var !!!duschade och grejja efter sen la jag mig i sängen. ja idag klev ja upp vid kvart över 8 och började göra mig i ording, vid kvart över 9 drog vi till tingsrätten. och rättegången jag skulle vittna i var väldrigt utdragen, ja var kallad till kl 10 men fick inte gå in förns kvart i 11, herregud. men det gick helt okej, var nervös som ett as, alla stirrade och var knäpptyst. men nu är det gjort och känns skönt. efter rättegången blev det big boy med mamma och pappa, sedan skolan nu sitter ja här å ska grejja lite sen slutar jag :) imorgon är jag ledig underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback