grattis raffe!

ja idag har jag segat ¨på hemma typ till kl 6 för ja är ju ledig på måndagar som sagt:): sen åkte jag till wi och mötte petter vi gick vidare till raffe som fyller 20 år idag grattis till dig :) raffes föräldrar var där och fridas mamma så det blev tårta och lite surr sen drog dom och ja raffe frida och petter drog oss mot vibacke och dom spelade basket jag satt å njöt med frida i solen mest till hon och raffe vandrade hem , men lillie kom ju så ja lillie å petter tog de bara lungt i wi en stund å så sen gick min taxi hem, blev att kolla på jordan med mammi :) och nu ligger ja i sängen och glor på tv ska vell sova snart. men så jobbigt :( har blivit allergisk mot mygg så de klias på mina ben :( men iaf är ju ledig imorgon också:D skööööönasT! aja hare bra för nu ska ja inte skriva mer hihi:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback