man mår som man förtjänar

hahaha ja fyfan vilken kväll igår ! kul hade jag;:Ddet blev förfest i stan hos petter! å där va petter pulle jonte och jocke , men dom drog ganska snabbt så då blev de bara ja lillie och tessa å petter kvar. men vi lyssnade på musik å drack å hade trevligt:)vtills han skulle ut på fest på alnö, då började vi gå ner mot stan, där de va fullt ös! träffade på några kännda ansikten å hade allmänt kul hehe:) aja sen kom petter och björn å hämta oss ! då blev de fest på alnö. kul hade jag dansade som fan å jaa ! men de va en jävla idiot där som kastade en matta på  mig :S sen tog han stryptag på jonte. han bråkade tydligen med alla. sen börja han pussa mig på handen å grejjer:S äh ja vet inte men han va iaf väldrigt dum i huvet! sen efter mkt dans  å skojj blev de hemgång:) rolig kväll!
tack alla som medverkade och grattis malin 18 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback