hellooo!

ja men hej igen , fan ja sitter knappt vid datorn längre så ni som läser sorry att ja inte orkat blogga så mkt. men iaf tänkte skriva lite om helgen !

helgen har vare kul faktiskt´, blev grillning å grejjer en dag me massa folk trevligt trevligt, blev vell någon öl också inte dåligt, óch ja efter grillningen åkte vi hem till sven en stund å sen blev vi in till stan en sväng sen blev de hem. hm sen så lördagen blev de lördagsmys lite tv :)och söndagblev de samma sak fyfan:D har hft en rätt lugn och skön helg men endå rolig :) å ja fiifan va de hände grejjer på grillningen som man kanske inte ska skriva här men iallafall så vare ju kul hahahah;D
plus att de är kul  hur de kan finnas så fega människor som bara springer iväg :O huh hahahahha
idag blire vell bara till å tare lungt var ju ledig som jag är varje måndag hur skönt som hellst!
sen imorgon blire nationella på skolan så måste ju va tagad för de. sen äre bara onsdag sen är skolveckan slut ! helt underbart!
och på torsdag kommer sthlms släkten , så ja någon som vill umgås med mig i helgen ???
snart äre sommarlov också fyfan va jag länktar nu!!!! underbart! men nu orkar jag inte skriva mer ska försöka bli bättre på att blogga igen ;)

                        pz out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback