AJJJJ!!

skolan idag, historia. SPRUTAN:'( GOSH! fick vänta aslänge, tessa stog och väntade med mig<3 så snällt! var på rasten å köpte emla plåset så att ja inte skulle känna jo men tjena! 74 spänn åy skogen. kände inte när hon stack men när medlet skulle in vare ju bata AJJJJJ!! ont gjorde det. men det var över snabbt. drog å skola med tessarå. sen så missade hon bussen,drog till pizzan satt å väntade på mina päron medans hon åt för vi skulle också käka där. så då om dom henke och tomas och skulle käka, beställde någon pizza med köttfärsås men den var icke god alls! på hemvägen körde jag gick fint:D körde typ 70! hhi skojj. ja sen har ja degat med min mor och min otroligt onda arm hela kvällen, orkade inte gå ut. otroligt bra avsnitt på greys var det också. tog en dusch efter det och sedan sängen , fixade i ordning en macka och sneglade lite på jordan också. men jag måste ju säga att värken i armen är ju olidlig hur ska jag kunna sova?! herregud. nej nu ska jag försöka iaf, klockan är ju BARA 01:03. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback