helloooo

ja orkade inte blogga igår, var trött som ett as, hade ont i huvet osv, men man mår som man förtjänar. blev iaf partajj i lördags.. var hos sandra i ljusta. tog även med mig min kusin jessica. hoppas du hade kul! ja så då var vi där å träffade massa folk å hade skojj! åkte dit med tessa linda jessica sen så åkte även dennis med. drack först nån öl å så hemma. sen blev det artic och sockerdricka haha. även vin. drog vidare en sväng sedan. sen hem och käkade lite chirre sen somnade jag ganska hårt, hehe. vaknade dagen efter med fetaste huvudvärken. skulle även säga hejdå till släkten så ja gjorde det sen la jag mig igen. gick upp å duscha runt 8-9 tiden sen blev det sängen IGEN! haha. låg och kollade på en johan falk film tills klockan var typ halv 2 då somnade jag. upp imorse halv 7. åkte till skolan nu sitter vi här och ska ha mentorgrejjs med per,men han är lite seg verkar det som. aja hörs mer senare! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback