måndag

ny vecka nya tag! klev upp gjorde mig i ordning stog och väntade på bussen i spöregnet,inte kul. sedan var det skolan då, skulle lyssna på olika texter och disskutera en massa inför nationella på tisdag! ska sitta 5 timmar!!! jag kommer att dö.. efter skolan drog jag mig ner mot stan och köpte nya leggins, tog bussen ut till alnö och där kom mamma pappa och brorsan och hämtade mig, sedan bar det av till birsta. dom skulle kolla på nåra grejor och jag var ju såklart å kollade på skor! kärlek till SKOR. ja sedan köpte vi nåra fiskar. slutade med donken. och ja dom har fått tillbaka min älskling BIG TASTY<3<3<3 omg så jävla god. pröva den säger jag bara! kom hem och kollade på tv och så sedan tog jag en prommenad med pila, vi var och hälsade på farmor och farfar:) även anna och mogge.fick se deras nya kattunge singha! dåligt söt då. gokatten. efter det gick jag hem i tråkvädret. kollade på paradise hotel och sedan duschen. nu ligger jag i sängen och ska snart sova:) tror det blir birsta efter skolan imorgon med mimmi också kulkul. nej nu ska jag kolla på film eller sova. drömmsött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback