måndag

förlåt för att jag inte uppdaderat på hela helgen!! i helgen har jag hursomhellst varit med linda mest, och så har jag varit hemma, blev vell lite hemmafest om vi säger så.. mycket trevligt :) idag trog jag in till skolan uscha, skulle skriva en massa.. för på torsdag är den stora redovisnigen om hela projektarbetet och hela vårat "fejkföretag" efter skolan, åkte jag till alnö och simmade. blev tyvärr bara en halvtimme eftersom det verkade som att det skulle börja någon simmträning. pinsamt om jag hade stannat och det hade kommit massa brudar och simmat om mig hihi. tog bussen hem och mötte upp mamma och bytte om, sedan åktw vi till birsta. Åt max, kolla på skor och handla på icamaxi, jag behöver nya snygga skor! vi köpte även treesemee shampoo för färgat hår, ska kolla om det är bra. såg att det används i tv programet projket-runway och att kenza har det så jag gissar på att det är bra för 90 kr :) sedan påvägen hem fick jag övninsköra,det gick toppenbra. vilken fin start säger jag bara ! ja kom hem och kollade på halv 8 hos mig, ett sånt mysigt program. nej nu efter en liten stund vid datorn är det dax att duscha, sköönt. sedan ska jag krypa ner i sängen i tid för en gångs skull. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback