min dag

tog en liten sovmorgon, ville inte ta sprutan idag kände jag :/ fytusan. ja sen drog ja in å då skulle vi ha stormöte. har rätt mycket och göra med företaget. menmycket är under kontroll också, anders lät positiv iallafall! det är bra.. efter skolan mötte jag mamma i wi och handla. jag gick ner på apotket en svängoch köpte handcreme och typ nån lipsyl, förlåt mormor men handcremen ja fick av dig försvann på bussen, förlåt förlåt. ja drog hem käka fiskbullar<3<3<33<3 jävla gott de. sedan skulle mamma lägga några brev på lådan så då gled vi upp till wi. jag fick köra hem gick kanonbra, inte ens en skuttstart nångång idag!, körde även in på övre och så såg ja grabbarna i a-vik typ kjellberg och robin och dom! så ja har hängt med dom hela kvällen och tagit det lungt!skitkul att vara med dom för en gång skull!. när ja kom hem åt ja macka och drack oboy, har gett upp bantingen tycker att den gick för segt och inte funkar så bra. tråkigt nog. efter fikat hoppade jag in i duschen, nu ligger ja i sängen och ska snart sova! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback